2011. márc. 4.

Zanzibár


Lemezeik:
Nem vagyok tökéletes (2001)
Ugyanaz vagyok (2002)
Az igazi nevem (2004)
Új napra ébredsz (2005)
Őrangyal (2008)

Melyik a kedvenc számom? Mindegyik. Az összes számhoz tudok valamilyen érzelmet kötni, mindegyikhez van egy emlékem, egy emberem. Nem szeretem a mai magyar „celeb” előadókat. Nem tetszik, hogy megpróbálnak itthon is mindenkiből celebet csinálni, mert amerikában is így megy, és ott is milyen jó. Tényleg szuper, hányan is lesznek öngyilkosak közülük? Hányan is lesznek alkoholisták, anorexiások, bulimiások és egyéb önpusztító betegségek áldozatai? Na mindegy, szóval a Zanzibár azon kevés együttesek közé tartozik, akiket szeretek. Ráadásul az egyetlen olyan együttes, akiknek az összes számát szeretem, a legrégebbitől kezdve a legújabbig. A dalszövegek fantasztikusak, a zene kellemes, fülbemászó. A Szerelemről szó sem volt című számhoz készült videó klipet láttam tőlük életemben először, ha jobban belegondolok ez volt az első szám is, amit hallottam tőlük. Akkor még nem értettem, miről szól, de egy hét után már kívülről tudtam a szövegét. Aztán megvettem a „Nem vagyok tökéletes” albumot. Szép lassan meglett a többi is. Legújabb számuk az Ádám keresi Évát is nagyon ütős. Hallgassátok meg:




Narancs

1 megjegyzés: