2011. márc. 4.

.. de nélküled (saját vers)

nézem még az arcod a képeken
mintha nem te lennél, meg sem ismerlek.

annyi év már eltelt és annyi szép volt már,

annyi mindent várt

de nélküled.


úsztam a fényben, láttam a tengert

éreztem a napsütést, égette bőrömet.

néztem a fákat, írtam verseket

bámultam a kék eget

de nélküled.


lettem szerelmes, éreztem bizsergést

másnak a szemébe néztem, kerestem valakiét.

könnyes lett a párnám, de övé lett az ágy

éhezik a vágy,

de nélküled.


megtaláltam a fényt, kinyílt előttem az ég

ajtaján bekopogtam és megtaláltam önmagam.

értelmet nyert a lét, minden újra szép

lesz majd újra tél,

de nélküled.

2 megjegyzés:

  1. kicsit olyan szomorkás...!!!!44!!négy!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Blogger!

    Tetszik ez a versed és szívesen megosztanánk FB oldalunkon. Keress minket a netvaxcsoport@gmail.com címen.

    VálaszTörlés